Ustalenia dotyczące prowadzenia zajęć

Szanowni Państwo,

w związku z Zarządzeniem Rektora z dnia 11 marca 2020 w sprawie przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się COVID-19 wśród członków społeczności Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Zarządzeniem nr 3/2020 Dziekana Wydziału Nauk Historycznych i Pedagogicznych Uniwersytetu Wrocławskiego z dnia 12.03.2020 r. o zabezpieczeniu procesu dydaktycznego na Wydziale w okresie zawieszenia zajęć prowadzonych w kontakcie z wykładowcami, prosimy o zapoznanie się z następującymi ustaleniami:

 

1. Zajęcia realizowane są zdalnie.

2. Prowadzący zajęcia będą kontaktować się przez USOS-Mail ze studentami w celu ustalenia zasad bieżącego, zdalnego zaliczania zajęć.

3. Zalecana literatura będzie przesłana przez prowadzących lub dostępna on-line na portalu IBUK Libra (www.libra.ibuk.pl).

4. Studenci, którzy nie pobrali z Biblioteki Instytutowej kodów do IBUK Libra proszeni są o kontakt w tej sprawie z Biblioteką, pod adresem: biblioteka.iped.@uwr.edu.pl.

5. Wszelką korespondencję mailową proszę realizować tylko za pośrednictwem kont pocztowych w domenie uwr.edu.pl.

6. Uruchomienie lub reset własnego konta mailowego można wykonać, wykorzystując link OFFICE 365 w stopce naszej strony www. W razie problemów proszę się kontaktować z pracownikami Pracowni komputerowej – adresy również na stronie www.

7. Prosimy o bieżące zapoznawanie się z ogłoszeniami na stronie domowej i fanpage’u Instytutu Pedagogiki.